40 ημέρες μετά: Ποιος «σκότωσε» τον Παντελίδη



Η οικογένεια επιρρίπτει ευθύνες στον Δήμο Ελληνικού και τον κατασκευαστή - συντηρητή του μοιραίου στηθαίου  - Τι αναφέρει η δεύτερη έκθεση πραγματογνωμοσύνης σχετικά με το ποιος οδηγούσε το τζιπ.

Μήνυση κατά της Περιφέρειας Αττικής, του Δήμου Ελληνικού, καθώς και κατά του κατασκευαστή-συντηρητή τοαυ μοιραίου στηθαίου και του κιγκλιδώματος πάνω στο οποίο προσέκρουσε το τζιπ του Παντελή Παντελίδη στις 18 Φεβρουαρίου καταθέτει στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας η οικογένεια του τραγουδιστή.

Εκείνες τις ημέρες θα παραλάβουν στα χέρια τους και τη δεύτερη έκθεση πραγματογνωμοσύνης των τεχνικών συμβούλων που έχουν ορίσει με τα συμπεράσματα για το αν οδηγούσε το αυτοκίνητο ο γιος τους ή η νεαρή Φρόσω Κυριάκου.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, η δεύτερη έκθεση θα υποστηρίζει ότι ο άτυχος τραγουδιστής δεν ήταν ο οδηγός του οχήματος βασιζόμενη στα ευρήματα της πραγματογνωμοσύνης, όπως την απόσταση των 9 πόντων μπροστά της θέσης του οδηγού από αυτή του συνοδηγού.

Αυτό όμως που περιμένουν όλοι είναι τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων-μέχρι τέλος του μήνα θα είναι έτοιμα- και αυτά των δειγμάτων DNA που έχουν ληφθεί από το τιμόνι, τους αερόσακους και άλλα μέρη στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου. 



Η έκθεση του πραγματογνώμονα για τις συνθήκες του δυστυχήματος

Ο εγκέφαλος του μοιραίου τζιπ έχει σταλεί για εξέταση στη Γερμανία, την ίδια στιγμή που, σύμφωνα με τα λεγόμενα του δικηγόρου της οικογένειας Πέτρου Καϊμακάμη, αυτό που ενδιαφέρει πρωτίστως τα μέλη της είναι να αποδειχτούν πέραν πάσης αμφιβολίας τα αίτια του δυστυχήματος και αν ήταν οδηγός τη μοιραία στιγμή της σύγκρουσης ο Παντελής Παντελίδης.

Αυτό το παιδί-κομήτης που ενέσκηψε στην ελληνική δισκογραφία από το πουθενά, ανατρέποντας ακόμη και τους νόμους του μάρκετινγκ των εταιρειών, αφού δεν πληρούσε καμία από τις προϋποθέσεις των νέων σταρ.

Δεν ήταν ιδιαίτερα όμορφος, ούτε διέθετε κοιλιακούς-φέτες, είχε όμως κάτι άλλο: τραγούδια που μιλούσαν κατευθείαν στον μέσο Ελληνα και όχι μόνο, τραγούδια που λάτρεψαν οι τσακισμένοι/και τσακισμένες από έρωτα, οι οποίοι τον αγάπησαν γι’ αυτό ακριβώς που ήταν. 



Ενα παιδί της διπλανής πόρτας, σε μια γειτονιά σαν αυτή που ζούσε στη Νέα Ιωνία. Ενα παιδί 32 χρονών που σύμφωνα με τον δικηγόρο του «δεν έκανε ποτέ ασφάλεια ζωής, απλά είχε ένα ασφαλιστήριο υγείας για την περίπτωση που χρειαζόταν να κάνει κάποια εξέταση». 

Φεύγοντας άφησε πίσω του περίπου 200 τραγούδια σε πρωτόλεια μορφή, τα οποία δόθηκαν στην οικογένειά του πριν από λίγες ημέρες, στα γραφεία της δισκογραφικής του εταιρείας.

Κάποια από αυτά θα συμπεριληφθούν στο CD που ετοίμαζε να κυκλοφορήσει ο άτυχος τραγουδιστής, το οποίο όμως θα κυκλοφορήσει μόνο όταν θελήσει η οικογένειά του, πιθανότατα το ερχόμενο φθινόπωρο, εκτός αν αλλάξει κάτι.

Το «ΘΕΜΑ» δημοσιεύει αποκλειστικά σήμερα την έκθεση πραγματογνωμοσύνης του μηχανολόγου μηχανικού Αναστάσιου Δέδε, τον οποίο διόρισε η οικογένεια Παντελίδη την επομένη του δυστυχήματος.

Οπως γράφει ο κ. Δέδες στην εισαγωγή του, «η ανά χείρας έκθεση συντάχτηκε αντικειμενικά χωρίς προκατάληψη προκειμένου αφενός να διαλευκανθεί πλήρως η εν λόγω υπόθεση και αφετέρου το δικαστήριο να αποκτήσει πλήρη δικανική πεποίθηση για την έκδοση της απόφασης».

Στις 60 και πλέον σελίδες της έκθεσης υπάρχουν δεκάδες φωτογραφίες με μετρήσεις πάσης φύσεως για το στηθαίο, τους ορθοστάτες και το κιγκλίδωμα στον δρόμο που συνέβη το μοιραίο τροχαίο.

Γίνονται εκτεταμένες αναφορές στη διάβρωση της κουπαστής, καθώς και στα ελαστικά του αυτοκινήτου και το συμπέρασμα του κ. Δέδε υποστηρίζει ότι «γενεσιουργός αιτία για την ανάβαση του οχήματος στο τσιμεντένιο στηθαίο ήταν η ακαταλληλότητα του στηθαίου από πλευράς ύψους αυτού αλλά και από πλευράς μορφής του (καμπυλότητα από μέσα προς τα έξω που υποβοήθησε την ανάβαση του τροχού σε αυτό)».



Από την έκθεση δεν λείπουν φυσικά τα συμπεράσματα του πραγματογνώμονα για τη διάβρωση του κιγκλιδώματος, την οποία έχει αποτυπώσει σε φωτογραφίες.

Στα συμπεράσματα της έκθεσης που αποκαλύπτει το «ΘΕΜΑ», ο κ. Δέδες υποστηρίζει ότι «εάν το τοιχίο ήταν κατακόρυφο, υπό αυτή τη γωνία πρόσπτωσης το όχημα δεν θα το είχε υπερβεί. 

Επίσης, εάν είχαν τοποθετηθεί μεταλλικές μπάρες αντίστοιχες με αυτές που τοποθετούνται σε γέφυρες, λόγω του ύψους αλλά και της επικινδυνότητας του σημείου (από κάτω περνάει η λεωφόρος Βουλιαγμένης) το όχημα πάλι δεν θα τις είχε υπερβεί και μετά την πρόσκρουση θα είχε οδηγηθεί προς το μέσον του οδοστρώματος».

Κλείνοντας την έκθεση, στην τελευταία παράγραφο τονίζει ότι αν το στηθαίο είχε τις κατάλληλες διαστάσεις και αν το κιγκλίδωμα είχε συντηρηθεί κατάλληλα «δεν θα είχε επέλθει κατά την εκτίμησή μου το αποτέλεσμα». 

Η σιωπή της Φρόσως
Οταν πριν από λίγες ημέρες ο φωτογραφικός φακός αποτύπωσε τη νεαρή φίλη του Παντελή Παντελίδη, Φρόσω Κυριάκου, στον δρόμο, η εικόνα ήταν αυτή ενός κοριτσιού με απλανές βλέμμα, σαν να ήταν χαμένη στις σκέψεις της, έχοντας δίπλα της μια κυρία να τη συνοδεύει.

Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι η νεαρή κοπέλα δεν είναι σε καλή ψυχολογική κατάσταση με τα όσα ακούγονται και λέγονται για τη δική της στάση στο μοιραίο τροχαίο. Από τη στιγμή μάλιστα που έχει επιλέξει μετά την κατάθεσή της να σιωπά και να μη μιλάει γι’ αυτό ούτε με τις κολλητές φίλες της, βλέπει και ακούει να γράφονται και να λέγονται πολλά και διάφορα.

Προς το παρόν τηρεί σιγή ιχθύος και παρά τις πιέσεις να δώσει μια συνέντευξη, επιλέγει τη σιωπή και την απομόνωση, ενώ, σύμφωνα με τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας, προ ημερών επισκέφθηκε το μνήμα του νεαρού τραγουδιστή για να αφήσει λίγα λουλούδια στον τάφο του.

Παρόλο που αρχικά σκεφτόταν να πάει στο μνημόσυνο της Κυριακής για τα σαράντα του τραγουδιστή, οι αναρτήσεις σε ιστοσελίδες ότι δεν είναι επιθυμητή η παρουσία της, σύμφωνα με τους φίλους του Παντελή, δεν της άφησαν περιθώριο. Το τελευταίο άλλωστε που θα επιθυμούσε θα ήταν να «αναστατώσει» την τελετή, η οποία θα είναι ανοιχτή στον κόσμο που θέλει να δώσει το «παρών» μαζί με την οικογένεια και τους φίλους του. Την ίδια στιγμή, η Μίνα Αρναούτη παραμένει σε καταστολή και εναπόκειται στην κρίση του ιατρικού τιμ που την παρακολουθεί να κρίνει πότε θα την ξυπνήσουν. Οταν γίνει αυτό και διαπιστωθεί από τους θεράποντες ιατρούς ότι δεν είναι επιθετική -όπως συνέβη την πρώτη φορά- και συνεργάζεται, θα έρθει η ώρα και για τη δική της κατάθεση, η οποία αναμένεται να φωτίσει περισσότερο, ανάλογα με το τι θα πει φυσικά, τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το μοιραίο τροχαίο. 



Η Φρόσω Κυριάκου τηρεί σιγήν ιχθύος σε ό,τι έχει να κάνει με το μοιραίο τροχαίο, ενώ η Μίνα Αρναούτη (κάτω) παραμένει σε καταστολή


Η κληρονομιά του Παντελή
Η στιγμή ήταν κάτι παραπάνω από συγκινητική. Διαδραματίστηκε στα γραφεία της Minos-EMI λίγες ημέρες μετά το τελευταίο αντίο στον Παντελή Παντελίδη, όταν η οικογένειά του μετέβη εκεί για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο. Για να παραλάβει από την κυρία Μαργαρίτα Μάτσα και τον παραγωγό του κ. Νεκτάριο Κόκκινο όλα τα demos με τα ακυκλοφόρητα τραγούδια του Παντελή, τα οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι γύρω στα 200, αφού κανείς δεν τα μέτραγε, εκτός ίσως από τον τραγουδιστή που ενέσκηψε σαν κομήτης στην ελληνική δισκογραφία.

Ο λόγος της μη καταμέτρησης ήταν πολύ απλός. Στο μυαλό κανενός δεν περνούσε η ιδέα ότι θα ξημέρωνε ένα πρωί σαν αυτό της 18ης Φεβρουαρίου με το απίστευτο τροχαίο δυστύχημα που έκοψε το νήμα της ζωής του νεαρού ερμηνευτή και στο οποίο τραυματίστηκαν τα δύο κορίτσια που ήταν μαζί του.

Ετσι, λίγες ημέρες μετά το τελευταίο αντίο κανονίστηκε αυτή η θλιβερή συνάντηση στα γραφεία της δισκογραφικής του εταιρείας μέσα σε ένα ούτως η άλλως βαρύ κλίμα. Η οικογένεια παρέλαβε όλα τα demos του Παντελή που περιείχαν μόνο ακυκλοφόρητα τραγούδια, πολλά από τα οποία δεν είχαν προλάβει ακόμη να ακούσουν καλά τα στελέχη της.



Το σημείο που πάτησε ο τροχός του μοιραίου τζιπ 

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για περίπου 200 συνθέσεις, αν και κάποιοι εικάζουν ότι μπορεί να είναι κατά τι λιγότερες, και μετά από κάποιες ακροάσεις, στις οποίες φυσικά δεν ακούστηκαν όλες, είχε γίνει η επιλογή για το καινούριο CD του Παντελίδη.

Το τι θα γίνουν αυτές οι πρωτόλειες ηχογραφήσεις είναι κάτι που γνωρίζουν μόνο οι δικοί του, αυτοί που θα κρίνουν πότε θα πρέπει να βγει το CD του παιδιού τους.

Ο Παντελίδης είχε ήδη μπει στο στούντιο και είχε προλάβει να ηχογραφήσει ένα μόλις κομμάτι από τη νέα του δουλειά. Oπως είχε πει στον παραγωγό του, θα συνέχιζαν τις ηχογραφήσεις μετά την πρεμιέρα της 19ης Φεβρουαρίου στο «Teatro», κάτι που τελικά δεν ήταν γραφτό να γίνει.

Τα τραγούδια που άφησε πίσω του -τα περισσότερα τουλάχιστον- είναι ερμηνευμένα από τον ίδιο και τα έχει παίξει στην κιθάρα του, κάτι που δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία του να τα «δουλέψει» στο στούντιο, όπου υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες σε ό,τι έχει να κάνει με την ενορχήστρωσή τους.



Οπως όμως έλεγε στέλεχος της Minos-EMI, «θα είναι πολύ παράξενο να ετοιμάζουμε το νέο CD του Παντελή, όποτε γίνει αυτό, να ακούμε την φωνή του κι αυτός να μην είναι εκεί».

Το ποιοι φίλοι του τραγουδιστές θα πάρουν τραγούδια για να τα ερμηνεύσουν οι ίδιοι είναι κάτι που προς το παρόν δεν απασχολεί κανέναν από τους κολλητούς του Παντελή στον χώρο.

Οταν η οικογένεια αποφασίσει να κάνει κάτι τέτοιο, θεωρείται σίγουρο ότι θα δώσουν κάποια τραγούδια στον Βασίλη Καρρά, τον άνθρωπο που τον αγαπούσε σαν να ήταν γιος του, από τότε που δεν ήταν ακόμη πολύ μεγάλο όνομα. Ο ερμηνευτής από τη Θεσσαλονίκη είχε έρθει πολύ κοντά και με την οικογένεια Παντελίδη - ίσως, όπως λένε οι καλά γνωρίζοντες, επειδή έβλεπε στον «μικρό» πολλά κοινά με τη δική του πορεία στην αρχή.

Τότε που πέρασε από δεκάδες μαγαζιά -ακόμη και σκυλάδικα- μέχρι να αρχίσει να ακούγεται το όνομά του, σε μια εποχή όπου δεν υπήρχε Διαδίκτυο ή YouTube.



Ακόμη, λένε οι φίλοι του, δεν μπορεί να συνέλθει από τον θάνατο του Παντελή, τον οποίο στήριξε πολύ, όπως και η Πάολα, η οποία επίσης μπορεί να ερμηνεύσει κάποια τραγούδια του.

Τέλος, ο Αντώνης Ρέμος -δεν είναι ο μόνος- ερμηνεύει κάθε βράδυ στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται το κομμάτι «Τα σκοινιά σου» για τον φίλο του που «έφυγε» νωρίς.

Αυτόν με τον οποίο θα συνεργαζόταν την ερχόμενη σεζόν σύμφωνα με τα όσα διέρρεαν τους τελευταίους μήνες, αυτό το παιδί που ήρθε από το πουθενά, σάρωσε τα πάντα και έφυγε σαν κομήτης, αφήνοντας πίσω του μια λάμψη που δύσκολα θα σβήσει... 


40 ημέρες μετά: Ποιος «σκότωσε» τον Παντελίδη 40 ημέρες μετά: Ποιος «σκότωσε» τον Παντελίδη Reviewed by pistepseto.net on 3:48:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια